آمادگی مجدد بخش خصوصی برای واردات واکسن کرونا-راهبرد معاصر

آمادگی مجدد بخش خصوصی برای واردات واکسن کرونا

بخش خصوصی بار دیگر برای واردات واکسن اعلام آمادگی کرد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۸ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 19
کد خبر: ۹۹۲۳۴

به گزارش راهبرد معاصر مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران در صفحه شخصی اینستاگرام خود مطلبی را در خصوص تعداد مجموع فوتی های کرونایی در کشور به اشتراک گذاشت و از آمادگی بخش خصوصی برای واردات واکسن کرونا خبر داد.

متن کامل پست اینستاگرام رئیس اتاق بازرگانی تهران به شرح زیر است:

«مجموع جان باختگان کرونا در کشورمان براساس آمار‌های رسمی به بیش از ۱۰۰ هزار عزیز هم وطن رسید. چه سرمایه‌های اجتماعی را در ۱۸ ماه گذشته از دست دادیم و هزاران خانواده سوگوار شدند؛ خانواده‌هایی که زخم‌ها و دردهایشان به این سادگی‌ها التیام پیدا نخواهد کرد؛ کرونا به ما نشان داد که ضعف‌های شدیدی در مدیریت بحران داریم و‌ ای کاش زودتر از عملکرد‌های اشتباه درس بگیریم و با استفاده از خرد جمعی و بهره گرفتن از تمام ظرفیت‌ها (متخصصان، تشکل‌های مدنی، بخش خصوصی و مردم) طرحی نو در اندازیم تا همچنان شاهد جان باختن عزیزانمان و شروع پیک‌های جدید نباشیم.

اتاق تهران و فعالان بخش خصوصی این آمادگی را دارند تا همچون ماه‌های گذشته و براساس مسئولیت اجتماعی خود در کنار بیماران، کادر درمان و مسئولان باشند. ما همچون گذشته برای واردات واکسن و برطرف کردن نیاز‌های کشور در این شرایط سخت اعلام آمادگی می‌کنیم. در ایام عاشورای حسینی یادی کنیم از تمام هم وطنانی که در ماه‌های گذشته براثر کرونا جان باختند.»/باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار